czwartek, 20 grudnia 2012

Dzieńdobry

    Tytuł mojego bloga mówi sam za siebie - jestem zadowolona z tego co robię i chciałabym się tym moim zadowoleniem dzielić ze wszystkimi.
Nie zawsze było u mnie tak pięknie - ale o tym później....
Co robię i czym się zajmuję- to wazne bo to będą główne tematy o których będę pisać i dziedziny w których mogę zabierać głos.
    Zawodowo zajmuję się hodowlą zwierząt i uprawą roślin róznych i z tego żyjemy ja i moja rodzinka.
Poza pracą uwielbiam robić na drutach, czarować z koralików , gotować , zbierać i suszyć zioła i ogólnie mam mało czasu na sen.....

Straszne tyle rzeczy chciałam napisać, tyle tematów poruszyć, tyle myśli mi się kłębiło - miało być tak ciekawie i fajnie a tu pierwszy wpis i jakoś nieskładnie mi to idzie. No nic pierwsze koty za płoty.

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz