czwartek, 30 maja 2013

Zdrowa żywność cd.

Wszyscy lubimy kurczaki, ale nie wielu z nas zdaje sobie sprawę z tego ile chemii jest w mięsie tych zwierzaków hodowanych na fermach. Dlatego jak co roku mam swoje brojlerki, które tylko przez dwa tygodnie będą dostawały paszę pełnoporcjową a potem przejdą na pszenicę, pokrzywy i inne ziółka.
Przypomniała mi się właśnie taka scenka z supermarketu ; Dwoje młodych ludzi - jedno z nich wyrażnie przeziębione stoją przed regałem z zupkami "chińskimi". Mówi zdrowe - weź sobie rosół z kury - moja babcia mówiła zawsze, że na grypę to rosół najlepszy!!!!!! ( ciekawe, czy zadziałał)
Rosół z kury działa ale tylko wtedy, kiedy jest to w miarę prawdziwa kura, bądź kurczę i gotowane powoli na ogniu z wszystkimi warzywkami - już mi pachnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz